Navigoi
Sain vaaran tuotteen mita teen
Olen saanut väärän tuotteen - mitä teen?
Selvitämme ensimmäisenä johtuuko väärän tuotteen lähetys meidän virheestämme - vai asiakkaan epähuomiossa tekemästä virhetilauksesta.
Käy läpi lähetyksen toimituslista: vastaavatko listan nimi- ja mallinumerotiedot tuotteen pakkaukseen painettuja tietoja?
Tarkista vielä puhelimesi/tablettisi mallinumero; vastaako se tilaamaasi tuotetta?
Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen, toimitamme tilaamasi oikean tuotteen viipymättä! Saat postissa palautuskuoren, jolla voit palauttaa meille vastaanottamasi väärän tuotteen.
Jos olet epähuomiossa tilannut väärän tuotteen, voit aivan mainiosti myös palauttaa tuotteen ja vaihtaa sen oikeaan tuotteeseen.
Vaihtotilanteissa lähetät palautettavan tuotteen meille ja mainitset palautusviestissäsi tuotteen, jonka haluat vastaanottaa vaihdossa. Vaihtoehtoisesti voit myös pyytää tilauksen peruuttamista ja rahojen palauttamista.
Jos olet tilannut väärän tuotteen ja haluat palauttaa sen, vastaat itse palautuksen postimaksuista.
Jos väärän tuotteen toimitus on meidän virheemme, huolehdimme tietysti toimituskuluista!
Palautettavat tuotteet voit lähettää osoitteeseen:
Tibro Billiga Mobilskydd AB
Box 129
543 22 TIBRO
Sverige